We're here to promote engagement and resolution and to offer peace of mind. We've created an environment that is transparent and highly responsive where we offer simple, easy-to-use tools and incentives.
Easypaisa to mcw
2 sal se mera easypaisa account block ho gaya tha please please account ko unblock Karke jaldi jaldi batao
JazzCash
ہیلو موبی لنک بینک میرا نام توفیق احمدہے قومی کارڈ 433010****7769 ہے جناب عالی موبی لنک بینک گزارش ہے کہ میرا جاز کیش بز نس اکا ونٹ 0303***1747 سسپنڈ کر دیا گیا ہےtil id 980***303 پر ہے بنک کی طرف سے کہا گیا ہے کہ60300کی رقم 06/08/2026کو10:26Am پر میرے اکا ونٹ میں حبیبہ خاتون نے اپنے جاز کیش032***45191 سے رقم مجھے بھیجی تو بنک کی طرف سے عتراض ہے کے یہ رقم فراڈ کی ہے تو میں حلف دیتا ہوں کے میں ایک دكاندار ہوں اور یہ حبیبہ خاتون میرے ساتھ فراڈ کر رہی ہے ہے یہ میری دکان پر آئی کچھ سامان لیا موبائل اور نقد رقم لی چلی گئی اور رقم 60300مجھے بھیجی نہایت ہی افسوس ہورہا ہے کے بنک بھی فراڈ لوگو ں کا ساتھ دے رہا ہے میں ایک دكاندار ہوں میں نے کوئی فراڈ نہیں کیا میں فراڈ کا شکار ہو گیا ہوں تو میری عرض ہے موبی لنک بنک سے مجھے میری رقم 60300دی جائے جیسے
JazzCash
Assalamualaikum <br /> Mera JazzCash # *03090825948* suspend hai. <br /> Shop walay ne meri SIM pe bina ijazat *minor ka B-Form link* kiya tha. <br /> Ab us account03095801723 se *fake transactions* ki wajah se mera aur wo dono account block hain. <br /> Request hai: <br /> 1. Minor B-Form 0309***1723 foran unlink kar dein <br /> 2. Mera account 03090***948 mere CNIC pe activate kar dein <br /> 3. Fraud account030958***23 ko block kar dein <br /> <br /> Mere paas Original CNIC + SIM hai. <br /> Please isko urgent process kar dein. Shukriya
JazzCash
Account Meri walda k name ha or wo 5 day sy behosh hn hospital mn admit hn or paison ki sakhat zroort ha plzz
JazzCash
Kindly increase limit number03260***593 cince35401213****44 datebirth01011988, kijj******
JazzCash
ہیلو موبی لنک بینک میرا نام محمد یونس ہے قومی کارڈ نمبر 33303*****871 ہے جناب عالی موبی لنک بینک گزارش ہے کہ میرا جاز کیش03270****17 سسپنڈ کر دیا گیا ہے کافی بار بنک کو ای ۔میل کی ہیں تو اب جواب میں کہا گیا ہے کہ اپنے اکا ونٹ کو بحال کرانے کیلئے بنک کو تحریر لکھ کر دوں اور ساتھ میں کاروبار پوچھا گیا ہے اور ساتھ live تصویر مانگی گئی ہے اور ساتھ یہ بھی کہا گیا ہے کہ کافی عرصے سے اکا ونٹ سسپنڈ ہے پہلے رابطہ کیوں نہیں کیا تو جناب عالی بنک میں حلف دیتا ہوں میں بنک پہلے گیا وہاں بد قسمتی سے میری درخواست جمع نہ ہو سکی کیوں کہ وہاں رش اور لاتداد ہجو م تھا میں واپس آگیا اور بنک کو ای ۔میل کافی 5۔6بار کی ہیں اور میرا کاروبار جناب عالی بنک محنت مزدوری ہے اور پھر میرا time نہیں لگا جانے کا کیوں کسان بھی ہوں محنت کش مزدور بھی ہوں تو بنک کو تحریر بھی دیت
Easypaisa
Stock payment my account easypaise 037067****00 salman Ali Kareem 352013***449 not show my balance.
NDURE
Hi Dr Saleha from PIMS, I bought a pair of shoe from ndure last months but it got damaged within one month.The leather coated on it is getting removed from above side.Its really disappointing to see the quality stuff .Kindly exchange the pair of shoe or any return policy regarding it.Its really bad experience. Thanks Looking forward gearing from you .
TCS
Behaviour of TCS rep is very bad, my shipment not received so far at Sialkot cantonment and not returned the same to origin
Telenor
Dear Telenor Customer Care/Concerned Authority, I have been using Telenor services for internet and calls for a long time. However, I am currently facing serious issues regarding network coverage, call quality, and especially 4G internet speed at the following location: Location: Daanish School Girls Chishtian, 9-KM Bahawalnagar Road, Chishtian GPS Coordinates: 29.8468452, 72.9442037 At this location, the Telenor 4G internet service is extremely weak and, at times, virtually unusable. The issue persists even after changing my position within the premises. Call/network quality is also not satisfactory. It is pertinent to mention that a large number of students, school officials, teaching and support staff and residents in the surrounding loc